2010. jún. 11.

A Magyar Siklóernyős Liga 7. Task-ja Egerben lesz nem Nyikomon!
Reggel kilenctől van a felszállítás a NY-i leszállóból!

2010. jún. 7.

:-)

800.000Ft-os vissza nem térítendő támogatást hagyott jóvá a szövetségünk részére az NCA Kollégiuma.
Ez úton is szeretném megköszönni a pályázati kiírás és az ahhoz kötődő anyagok elkészítésében munkát Bakos Erika pályázat írónknak, Tóth Ibolya könyvelőnknek és Szöllösi László főtitkárnak. Egyben szeretném megköszönni a munkájukat az NCA munkatársainak is.
Kerekes László

2010. ápr. 28.

Páva overáll

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy miért ne legyen nekünk Pávásoknak egységes overállunk. Már korábban volt róla szó, de mindenki időhiányban szenved így nem sikerült összehozni. Vállalnám, hogy utánajárok, megnézem, megmutatom, eldöntjük. Csak annyit kérnék tőletek, hogy akit érdekelne az jelezze nekem emailben. tibijuhasz kukac gmail pont com

2010. ápr. 25.

2010. márc. 26.

Jótanács "J" -től

Alex gondolatai alapján:- A repülés olyan bűvészkalap amiből bármikor kihúzhatunk bármit. A rozsdás szögtől a nyúlig. :-)

2010. márc. 4.

JÓTANÁCS"J"_TŐL

Ha május 15-ig Vértesszőlősre készülsz repülni, akkor jelentkezz be az alábbi telefonszámokon!
Menoni Imre erdészeti igazgató Tatabányai Erdészet Tel.: 00 36 30 400 9105
Kis Balázs műszaki vezető Tatabányai Erdészet Tel.: 00 36 30 400 9120

2010. jan. 19.

JÓTANÁCSJEROME DAOUS-TÓL

Rossz repülési szokás, hogy a leszállást megelőzően a minimális merülő sebességre lassítod az ernyőt. Tudod kell, hogy a talajközeli szélnyirás (amelynek nagysága arányos a szélsebességgel) földközelben átesést okozhat. Repülj nagyobb sebességgel mikor a végső megközelitést végzed.

2010. jan. 10.

JÓTANÁCS"J"-TŐL

Leszállás előtt jusson eszedbe!
A leszállónak az a része ami fölött elrepülsz, teljesen haszontalan!

2009. okt. 20.

Jótanács "J"-től

NO RISK, NO FUN

MORE RISK, MORE FUN!

EXTREME RISK, NEVER FUN!


Fly with pleasure, not with fear - stay on the safe side!

2009. okt. 12.

Jótanács "J"-től

Ha kezdő pilóta vagy és nem reagálod túl a csukásokat, akkor jól repülsz!
Ha haladó pilóta vagy és nem kapsz csukást, akkor jól repülsz!
Ha gyakorlott pilóta vagy és nem kapsz csukást, akkor nem használtad ki az ernyőben rejlő lehetőségeket!

2009. szept. 15.

Jótanács Jérome Canaud-tól

Ha már megtanultad hogyan kell fületcsukni vagy b-stall-t húzni a magasságvesztéshez, akkor könnyen hibát követhetsz el a döntéshozatalban leszálláskor. Inkább tervezz előre úgy hogy a leszálláskor ne kelljen használnod ezeket a megtanult manővereket és csak akkor használd, ha muszáj.

2009. aug. 30.

Jótanács "J"-től

A jól sikerült repülés olyan mint egy balettelőadás. Csak akkor sikerülhet,ha jól reagálsz a körülötted zajló változásokra. Ennek az első-LEGFONTOSABB- eleme a reális helyzetértékelés.
Gyakorold ezt, és ellenőrizd magad a környezeted reakcióiból és a történtek feldolgozásával!

2009. aug. 19.

Jótanács Jérome Canaud-tól:

Légy kíváncsi és fedezz fel új helyeket. Emlékezz hogy minden feltétel más és más a különböző helyeken, szóval informálódj és haladj óvatosan az új területen. Nagymértékben fejleszti a repülési tudásodat az új helyekre való utazás. Ugyan azon a helyen való repülés minden nap nem szolgálja a dinamikus fejlődést.

2009. jún. 16.

Jótanács "J"-től

Ha nem veszítesz a magasságodból, már termikben vagy! Érdemes elidőznöd ott egy kicsit, hátha jobban beindul.

2009. jún. 10.

Jó tanács Matt Gerdes-től:




Helyzeti tudatosság a válasz.


Legyél hyper-figyelemmel magadra, a körülményekre, más pilótákra, az irányításodra, a terep tisztaságára (leszálló), és az időjárásra mielőtt, mialatt és miután repülsz.

2009. jún. 5.

Jótanács "J"-től

Ha repülés közben vészesen alacsonyra kerülsz, menj följebb és rögtön jobb lesz a helyzet.